نخست وزیر انگلیس: ایران ما را هدف قرار نداده است

افکار نیوز دوشنبه 03 فروردین 1405 - 17:16
نخست وزیر انگلیس در جدیدترین موضع گیری خود اعلام کرد: «هیچ ارزیابی» مبنی بر هدف قرار گرفتن پایگاه انگلیسی توسط ایران وجود ندارد.

 «کر استارمر» نخست وزیر انگلیس تاکید کرد: «هیچ ارزیابی» مبنی بر هدف قرار گرفتن بریتانیا توسط ایران وجود ندارد.

نخست وزیر انگلیس امروز (دوشنبه) در پاسخ به سوالی درباره ادعای حمله موشکی ایران به پایگاه دیه‌گو گارسیا در قبرس متعلق به انگلیس گفت که دولت این کشور هیچ مدرکی مبنی بر هدف قرار گرفتن بریتانیا توسط ایران نمی‌بیند.

بنابر گزارش شبکه بی‌بی‌سی، استارمر به خبرنگاران گفت: ما همیشه ارزیابی‌هایی را انجام می‌دهیم تا امنیت خود را حفظ کنیم و هیچ ارزیابی وجود ندارد که ما به این شکل هدف قرار گرفته باشیم.

او همچنین درباره موضوع تنگه هرمز خاطر نشان کرد که بازگشایی این آبراه نیاز به برنامه و بررسی‌های دقیق دارد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.