روبیو: شارلاتان‌ها و دروغگوها منبع رسانه‌های آمریکا هستند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 12:08
وزیر امور خارجه آمریکا که از انتشار اخبار شکست این کشور در جنگ علیه ایران عصبانی است، منابع رسانه‌های آمریکایی را شارلاتان و دروغگو خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا در شبکه ایکس، گزارش روزنامه نیویورک تایمز درباره تلاش واشنگتن برای ساقط کردن میگوئل دیاز- کانل رئیس جمهوری کوبا از قدرت را نادرست اعلام کرد.

وی گفت: دلیل اینکه رسانه های آمریکا مطالب نادرست منتشر می کنند این است که شارلاتان ها و دروغگوها منبع خبری آنها هستند.

مقامات آمریکایی از جمله شخص دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از انتشار واقعیت های جنگ علیه ایران و شکست آنها در میدان مبارزه ناراحت هستند و در روزهای اخیر حملات زیادی به رسانه های این کشور داشته اند.

ترامپ، مبارزات مردم ایران و حضور آنها در صحنه را هوش مصنوعی اعلام کرده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.