حماس شهادت لاریجانی را تسلیت گفت

خبرآنلاین چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 11:31
جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای شهادت دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران را تسلیت گفت و حمله به تهران را «تجاوز صهیونیستی‌ـ‌آمریکایی» خواند که امنیت منطقه را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، جنبش حماس در بیانیه‌ای رسمی ضمن ابراز همدردی با جمهوری اسلامی ایران، نوشت: «با نهایت اندوه و تسلیت به ملت و رهبری ایران در پی شهادت علی لاریجانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، فرزند وی و شماری از همراهانشان بر اثر حمله صهیونیستی به پایتخت ایران، همبستگی کامل خود را با ایران اعلام می‌کنیم».  

طبق گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شهاب، در بخش دیگری از بیانیه آمده است: «ما در حماس، تداوم این تجاوز صهیونیستی‌ـ‌آمریکایی را اقدامی جنایتکارانه علیه تمام منطقه می‌دانیم که امنیت و ثبات آن را هدف قرار داده است. مسئولیت کامل پیامدهای خطرناک آن بر عهده دولت ایالات متحده آمریکا و رژیم اشغالگر فاشیستی اسراییل است.»  

این جنبش در ادامه، ضمن بزرگداشت یاد علی لاریجانی، از مواضع حمایتی او نسبت به آرمان فلسطین قدردانی کرده و خواستار رحمت الهی برای شهیدان و صبر برای خانواده‌های آنها شد.  

حماس همچنین بر ضرورت وحدت کشورهای اسلامی در برابر تجاوزات صهیونیستی و تقویت همبستگی با ملت ایران تأکید کرد.

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.