اردن مبدا تجاوز علیه مردم مسلمان ایران نباشد

صدا و سیما چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 01:31
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا خطاب به ملت مسلمان اردن گفت: از دولت خود بخواهید نگذارند آمریکا و رژیم صهیونی کشورتان را مبدا تجاوز علیه ملت مسلمان ایران کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن کامل سخنان سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت مسلمان کشور اردن از دولت خود بخواهند که اجازه داده نشود آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی سرزمین اردن را مبدأ تجاوز به ایران اسلامی و ملت مسلمان ایران قرار دهند.

مِنَ اللّائِق بِالشَّعبِ الأُردُنيَ المُسلم، أن یُطالِبَ حكومَتَهُ بِعَدَمِ السِّماح، لِأمريكا المُجرِمة،  والكيانَ الصَّهيونيَ المُغتَصِب والمُزَوَّر،  بِأن يَجعَلوا مِنَ الأراضي، اَلأُردُنيَّة، مُنطَلَقاً لِلعُدوانَ على إيران، الإسلامية، وشَعبِهَا المُسلِم.

و من النصر الا من عندالله العزیز الحکیم

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.