نخست وزیر انگلیس: به جنگ ایران کشیده نخواهیم شد

مشرق نیوز سه شنبه 26 اسفند 1404 - 04:16
نخست وزیر انگلیس با اذعان به اینکه بازگشایی تنگه هرمز کار ساده‌ای نیست، گفت که کشورش به تلاش های خود برای دستیابی به یک راه حل فوری ادامه خواهد داد.

به گزارش مشرق، کر استارمر گفت: ما به جنگ ایران کشیده نخواهیم شد و به تلاش‌های خود برای دستیابی به یک راه حل فوری ادامه خواهیم داد.

نخست وزیر انگلیس ادامه داد: وقتی جنگ متوقف شود، از طریق مذاکره با ایران، به نوعی توافق نیاز خواهیم داشت.

انگلیس به همراه برخی دیگر از هم پیمانان امریکا، تاکنون درخواست ترامپ برای کمک به بازگشایی تنگه هرمز را رد کرده اند.

نخست وزیر انگلیس درعین حال، نقش کشورش را در جنگ پنهان نکرد و گفت: هزاران سرباز در قبرس داریم و ۳ جنگنده ما برای رهگیری حملات ایران تلاش می‌کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.