بارگیری نفت بندر فجیره شروع نشده دوباره متوقف شد

مشرق نیوز دوشنبه 25 اسفند 1404 - 19:38
بارگیری نفت بندر فجیره امارات که روز شنبه هم به دلیل حملات پهپادی متوقف شده بود، بار دیگر امروز متوقف شد.

به گزارش مشرق؛ بلومبرگ گزارش داد که بندر فجیره پس از اینکه دوباره هدف قرار گرفته شد، بارگیری نفت را متوقف کرد.

این خبرگزاری آمریکایی نوشت، این بندر که تنها راه صادراتی دور زدن تنگه هرمز است، بار دیگر هدف حمله قرار گرفت و مجبور شد تا بارگیری نفت را متوقف کند.

منابع آگاه به بلومبرگ گفته‌اند که به عنوان یک اقدام احتیاطی پس از حملات، بارگیری در روز دوشنبه متوقف شده است.

پس از آتش‌سوزی ناشی از حملات پهپادی در روز شنبه، بارگیری در بندر متوقف شده بود که در روز یک‌شنبه از سرگرفته شد و اکنون دوباره متوقف شده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.