هشدار سپاه به صاحبان صنایع وابسته به آمریکا در منطقه  

همشهری آنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 19:07
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن هشدار مجدد به صاحبان صنایع وابسته به آمریکا در منطقه، از مردم مناطق اطراف کارخانه‌های صنعتی که آمریکایی‌ها سهامدار آن هستند خواست محدوده را تخلیه کنند تا آسیبی به آنها نرسد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۴۱ عملیات وعده صادق ۴ خود اعلام کرد: به رژیم شکست خورده امریکا اخطار می‌دهیم کلیه صنایع آمریکایی در منطقه را تخلیه کنند و از مردم مناطق اطراف کارخانه‌های صنعتی که آمریکایی‌ها سهامدار آن هستند می‌خواهیم آن مناطق را تخلیه کنند تا آسیبی به آنها نرسد.

سپاه پاسداران در این اطلاعیه تاکید کرده، در ساعات آینده این صنایع مورد حمله و اصابت قرار خواهند گرفت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.