بی‌اخلاقی‌های ناتمام ترامپ حتی در اوج جنگ‌افروزی

همشهری آنلاین یکشنبه 24 اسفند 1404 - 22:02
ترامپ حتی در اوج جنگ بی‌هدف و بیهوده خود علیه ایران دست از بی‌احترامی نسبت به سربازان آمریکایی کشته‌شده هم برنمی‌دارد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، ترامپ با به راه انداختن یک جنگ که در داخل آمریکا از هیچ اقبالی برخوردار نیست، در بی‌اخلاقی هم کوتاهی نمی‌کند. به قول نشریه آتلانتیک این جنگ بی‌هدف و بدون منطق که با شهادت کودکان بی‌گناه در مدرسه میناب شروع شده بار دیگر موجب بی‌اعتباری و شرمندگی تاریخی آمریکا و کاخ‌سفید می‌شود. جنگی بیهوده‌ای که در آن چندین سربازان آمریکایی کشته شدند و حالا ترامپ با تصویر خود از مراسم استقبال آنان،ایمیل دریافت کمک مالی برای پک ویژه خود به هوادارنش فرستاده، اقدامی که اعتراض و خشم فراوانی را به‌دنبال داشت. طبق نظرسنجی مشترک اندیشکده آمریکایی Data For Progress و خبرنامه زتئو، ۵۲ درصد شهروندان آمریکا باور دارند این جنگ پوششی برای فرار ترامپ و حواس‌پرتی مردم از رسوایی‌های او در پرونده اپستین است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.