حملات ايران تنها عليه پایگاه‌ها و منافع آمریکا در منطقه است

صدا و سیما یکشنبه 24 اسفند 1404 - 13:47
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با روزنامه العربی الجدید گفت: حملات ايران تنها عليه پایگاه‌ها و منافع آمریکا انجام مي شوند.

حملات ايران تنها عليه پایگاه‌ها و منافع آمریکا در منطقه

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، عباس عراقچي وزير امور خارجه در مصاحبه با روزنامه العربي الجديد گفت:  آماده تشکیل کمیته تحقیق با کشور‌های منطقه درباره اهدافی هستیم که مورد حمله قرار گرفته‌اند.

عراقچي افزود: حملات ما تنها پایگاه‌ها و منافع آمریکا در منطقه را هدف قرار می‌دهد.

وزير امور خارجه تاكيد كرد: آمریکایی‌ها پهپادی مشابه پهپاد «شاهد» ما به نام «لوکاس» ساخته‌اند که کاملاً با آن مطابقت دارد و از طریق آن، اهدافی در کشور‌های عربی مورد حمله قرار می‌گیرد.

​عراقچي خاطرنشان كرد: احتمال دارد اسرائیل پشت حملات به اهداف غیرنظامی در کشور‌های عربی باشد تا روابط این کشور‌ها با ایران را تخریب کند.

وزير امور خارجه همچنين گفت: ما تا این لحظه هیچ منطقه غیرنظامی یا مسکونی را در کشور‌های منطقه هدف قرار نداده‌ایم.

عراقچي افزود: ​اگر تاسیسات انرژی ما هدف قرار گیرد، ما نیز تاسیسات شرکت‌های آمریکایی در منطقه را هدف قرار خواهیم داد.

وزير امور خارجه تاكيد كرد: ​پایان جنگ در گرو تضمین عدم تکرار آن و پرداخت غرامت است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.