عراقچی: ایران از برادران همسایه خود می خواهد نیروهای متجاوز خارجی را از سرزمین هایشان بیرون کنند

خبرآنلاین شنبه 23 اسفند 1404 - 22:15
وزیر امور خارجه بیان کرد: ایران از همسایگان برادر خود می‌خواهد که متجاوزان خارجی را اخراج کنند، به ویژه اینکه تنها نگرانی آنها اسرائیل است.

به گزارش خبرآنلاین، وزیر امور خارجه بیان کرد: ایران از همسایگان برادر خود می‌خواهد که متجاوزان خارجی را اخراج کنند، به ویژه اینکه تنها نگرانی آنها اسرائیل است.
 
 سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در ایکس نوشت: چتر امنیتیِ به ظاهر مستحکم آمریکا ثابت کرده است که پر از حفره است و به جای بازدارندگی، مشکل‌ساز شده. آمریکا اکنون از دیگران، حتی چین، خواهش می‌کند که به آن در تأمین امنیت هرمز کمک کنند.
 
وزیر امور خارجه بیان کرد: ایران از همسایگان برادر خود می‌خواهد که متجاوزان خارجی را اخراج کنند، به ویژه اینکه تنها نگرانی آنها اسرائیل است.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.