سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی درگذشت السید فهد بن محمود آل سعید معاون نخست وزیر کشور عمان را تسلیت گفت.
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی خطاب به سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان، درگذشت السید فهد بن محمود آل سعید معاون نخست وزیر این کشور را به ایشان و دولت و ملت دوست عمان صمیمانه تسلیت گفت.
به گزارش ایرنا ، وزیر امور خارجه در پیام خود تصریح کرد: آن فقید سعید از رجال برجسته عمان بود که سالها با تعهد در خدمت به سلطنت عمان و توسعه روابط دوستانه و برادرانه میان دو ملت ایران و عمان اهتمام داشت.
عراقچی افزود: از خداوند متعال برای آن فقید رحمت و مغفرت و برای دولت و ملت دوست و برادر سلطنت عمان موفقیت و سربلندی مسئلت دارم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.