هشدار بی سابقه ایران درباره هرگونه حمله به زیرساخت‌های انرژی            

الف جمعه 22 اسفند 1404 - 00:38
آمریکا خطا کند،تمام تاسیسات نفتی و زیرساخت انرژی منطقه که آمریکایی‌ها در آن سهام دارند جزو اهداف مشروع ماست.

به گزارش تسنیم، یک منبع آگاه در واکنش به تهدیدات آمریکایی درباره حمله به زیرساخت‌های انرژی و برق در ایران گفت که اگر خطایی صورت بگیرد تمام تاسیسات نفتی و زیرساخت‌ انرژی در منطقه که آمریکایی‌ها در آن سهامی داشته باشند جزو اهداف مشروع ما خواهد بود و قطعاْ نابود می‌شوند.

به گزارش تسنیم، بر اساس برخی اطلاعاتی که به صورت عمومی منتشر شده است، آمریکایی‌ها در برخی پروژه ها مانند موارد ذیل دارای سهام و نقش هستند:

1- تاسیسات و میدان گازی الحصن امارات

2- پالایشگاه راس لفان امارات

3- پتروشیمی q-chem و هلدینگ مسیعید شورون در قطر

4- پالایشگاه سامرف (SAMREF) – ینبع، عربستان سعودی

5- مجتمع پتروشیمی سادارا (Sadara Chemical Complex) – الجبیل، عربستان سعودی

این لیست تکمیل می‌شود!

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.