سوئیس: حملات آمریکا و اسرائیل به ایران نقض قوانین بین‌المللی است

صدا و سیما یکشنبه 17 اسفند 1404 - 16:57
وزیر دفاع سوئیس گفت: حملات آمریکا و اسرائیل به ایران نقض قوانین بین‌المللی است.

سوئیس: حملات آمریکا و اسرائیل به ایران نقض قوانین بین‌المللی است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به گزارش. مارتین پفیستر وزیر دفاع سوئیس، در مصاحبه‌ای با روزنامه SonntagsZeitung حملات هوایی آمریکا و اسرائیل به ایران را صریحاً نقض قوانین بین‌المللی خواند.

وی گفت: «شورای فدرال سوئیس معتقد است که حمله به ایران نقض قوانین بین‌المللی است. آمریکایی‌ها و اسرائیل از هوا به ایران حمله کرده‌اند و در این کار، قوانین بین‌المللی را نقض کرده‌اند.»

پفیستر تأکید کرد که سوئیس همچنان بر رعایت منشور سازمان ملل و اصول حقوق بشردوستانه اصرار دارد و هرگونه استفاده از زور بدون مجوز شورای امنیت یا دفاع مشروع را غیرقانونی می‌داند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.