راهپیمایی محکومیت تجاوز نطامی به ایران در انگلیس

صدا و سیما شنبه 16 اسفند 1404 - 17:27
ایرانیان به همراه شمار زیادی از قشر‌های مختلف مردم در انگلیس از ادیان و ملیت‌های گوناگون با برگزاری تظاهراتی دیگر، تجاوز گری آمریکا و رژیم اسراییل به ایران را محکوم کردند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما،‌ ایرانیان به همراه شمار زیادی از قشر‌های مختلف مردم در انگلیس از ادیان و ملیت‌های گوناگون با برگزاری تظاهراتی دیگر، تجاوز گری آمریکا و رژیم اسراییل به ایران را محکوم کردند و با در دست داشتن تصاویر کودکان شهید مینابی، خوی کشتار را در ذات این رژیم‌ها دانستند و خشم و بی زاری خود را از آمریکا و حامیان این رژیم ابراز کردند. 

این تظاهرات از برابر پارلمان انگلیس اغاز شده و تا سفارت آمریکا در لندن ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.