ابراز ناامیدی اوباما و بایدن درباره وضعیت آمریکا

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 13:34
دو رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا شرایط کنونی این کشور را سخت و درباره بهبود اوضاع ابراز ناامیدی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نشریه هیل، باراک اوباما رئیس جمهوری اسبق آمریکا در یک مراسم محلی از شرایط سخت زندگی برای آمریکایی ها در دوران دونالد ترامپ رئیس جمهوری کنونی این کشور انتقاد کرد و گفت: هر روز شاهد حمله دیگری به نهادهای مردمسالار هستیم.

وی درباره بهبود اوضاع در آمریکا ابراز ناامیدی کرد و این شرایط را در تضاد با حاکمیت قانون اعلام کرد.

رئیس جمهوری اسبق آمریکا درباره افزایش تبعیض نژادی در این کشور نیز گفت: در شرایط امروز، برخی از شهروندان مهم هستند و برخی دیگر اهمیت ندارند.

جو بایدن رئیس جمهوری سابق آمریکا نیز با بیان اینکه مردم این کشور در شرایط سختی هستند، گفت: بدون اغراق، هیچ ارزش مشترکی با دولت کنونی نداریم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.