بلومبرگ: عربستان ارتباط مستقیم با ایران را برای مهار جنگ افزایش داده است

عصر ایران شنبه 16 اسفند 1404 - 02:57
عربستان سعودی با هدف مهار جنگ در خاورمیانه تعامل و ارتباط مستقیم با ایران را افزایش داده است.

تارنمای بلومبرگ جمعه شب به نقل از «چند مقام اروپایی» نوشت که عربستان سعودی با هدف مهار جنگ در خاورمیانه تعامل و ارتباط مستقیم با ایران را افزایش داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از بلومبرگ، این مقام‌ها که نخواستند نامشان فاش شود، گفتند که مسئولان عربستان سعودی در روزهای اخیر با فوریت بیشتری کانال‌های دیپلماتیک خود را برای کاهش تنش و جلوگیری از وخیم‌تر شدن جنگ به کار گرفته‌اند.

به گفته این مقام‌ها، چندین کشور اروپایی و خاورمیانه‌ای از این تلاش‌ها حمایت می‌کنند.

 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.