انگلیس چهار نفر را به اتهام جاسوسی برای ایران بازداشت کرد

خبرآنلاین جمعه 15 اسفند 1404 - 15:05
پلیس لندن مدعی شد چهار مرد به ادعای جاسوسی برای ایران دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، پلیس متروپولیتن لندن امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که مظنونین، یک ایرانی و سه تبعه دوگانه بریتانیایی-ایرانی، به ظن کمک به یک سرویس اطلاعاتی خارجی بازداشت شده‌اند. این افراد مظنون به جاسوسی از مکان‌ها و افراد هستند.

به نوشته ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پلیس اعلام کرد که این مردان، ۲۲، ۴۰، ۵۲ و ۵۵ ساله، کمی پس از ساعت ۱ بامداد در آدرس‌هایی در شمال لندن و اطراف آن دستگیر شدند و جستجو در این آدرس‌ها و همچنین سایر املاک نزدیک ادامه دارد.

پلیس لندن در ادامه اعلام کرد ۶ مرد دیگر نیز در منطقه «هارو» واقع در غرب لندن، به ظن کمک به یک مجرم دستگیر و بازداشت شده‌اند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.