بانک‌ها و ادارات تهران از یکشنبه با 20 درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند

دیجیاتو جمعه 15 اسفند 1404 - 11:39
واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند. The post بانک‌ها و ادارات تهران از یکشنبه با 20 درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند appeared first on دیجیاتو.

استاندار تهران با صدور بخشنامه‌ای، اعلام کرد سازمان‌ها و بانک‌های استان تهران از یکشنبه هفته آینده با 20 درصد از نیروهایشان فعال خواهند بود.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از ایرنا، محمدصادق معتمدیان، استاندار تهران با صدور بخشنامه‌ای خطاب به کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران، نحوه فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در این استان تا بازگشت به شرایط عادی را مشخص کرد.

بنابراعلام وی فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی با حضور ۲۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

استاندار تهران در ادامه درباره نحوه فعالیت بانک‌ها نیز گفت واحدهای پشتیبان ستادی و فنی بانک‌ها با ۲۰ درصد نیرو فعالیت خواهند داشت و شعب منتخب به‌صورت کشیک فعال خواهند بود. همچنین شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات دایر خواهند بود.

او با تأکید بر ضرورت تداوم خدمات در دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات عمومی اظهار داشت:

دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه‌هایی مانند مالیات و تأمین اجتماعی موظف‌اند به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که ضمن عدم وقفه در انجام مأموریت‌ها، ذی‌نفعان با خسارت یا جریمه ناشی از کاهش سطح خدمات یا تأخیر در دریافت خدمات مواجه نشوند.

به گفته معتمدیان، واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند. همچنین کلیه رده‌های مدیریتی استان تهران نیز از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.