آژانس اتمی: تأسیسات حاوی مواد هسته‌ای در ایران آسیب ندیده‌اند

خبرآنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 15:28
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد، هیچ آسیبی به تأسیسات حاوی مواد هسته‌ای در ایران وارد نشده و در حال حاضر هیچ خطر انتشار مواد پرتوزا وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه با انتشار پیامی در ایکس نوشت:‌بر اساس تحلیل تازه‌ترین تصاویر ماهواره‌ای موجود، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که هیچ آسیبی به تأسیساتی در ایران که حاوی مواد هسته‌ای هستند وارد نشده و بنابراین در حال حاضر هیچ خطر انتشار مواد پرتوزا وجود ندارد.

بنابر روایت ایرنا، این پیام می‌افزاید: در نزدیکی سایت هسته‌ای اصفهان، آسیب به دو ساختمان مشاهده شده است. همچنین پس از خساراتی که پیش‌تر در ورودی‌های تأسیسات نطنز گزارش شده بود، آسیب جدیدی در این سایت مشاهده نشده و در دیگر مراکز هسته‌ای از جمله نیروگاه اتمی بوشهر نیز هیچ اثری از خسارت دیده نمی‌شود.

بر اساس این پیام، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستار حداکثر خویشتنداری شده تا از هرگونه خطر بروز حادثه پرتویی جلوگیری شود.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.