دانشجوی دستیاری دانشگاه علوم پزشکی تهران به شهادت رسید

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 13:40
براساس اعلام دانشگاه دانشجوی دستیاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در حمله آمریکایی صهیونی به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی آریا، دستیار سال سوم رشته ارتوپدی روز گذشته در مسیر بازگشت از سنگر خدمت، به دست جنایتکاران جنگی آمریکایی صهیونیستی در بمباران حوالی میدان انقلاب تهران به شهادت رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی به مناسبت شهادت او نوشت: دکتر آریا، پزشکی جان برکف بود که با عشق به ایران و مردمانش و کمال تعهد حرفه‌ای، مرزهای خدمت‌رسانی را در نوردید و پاداش این ایثارگری را با ریختن خون پاکش بدست شقی ترین جنایتکاران عصر حاضر گرفت. عروج آسمانی او، فصل دیگری از فداکاری افتخار آمیز جامعه پزشکی ایران را در تاریخ به ثبت رساند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.