سفارت آمریکا در ریاض دستور تخلیه کارمندان غیرضروری خود را صادر کرد

خبرآنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 09:26
سفارت آمریکا در عربستان در پی افزایش تهدیدات امنیتی، دستور خروج فوری بخشی از کارکنان و اعضای خانواده آن‌ها را صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از شبکه «الجزیره»، سفارت آمریکا در ریاض اعلام کرد: به کارمندان غیرضروری و خانواده‌های آن‌ها اجازه داده شده است به دلیل مخاطرات امنیتی، بلافاصله خاک عربستان را ترک کنند.

بنا بر گزاش ایرنا، این مرکز دیپلماتیک همچنین مدعی شد که تهدیدات مستمری مبنی بر حملات موشکی و پهپادی علیه مناطقی در عربستان رصد شده است که این موضوع عامل اصلی صدور دستور خروج داوطلبانه کارکنان اعلام شده است.

سفارت آمریکا در ریاض اعلام کرد که به علت مخاطرات امنیتی، ارائه خدمات اضطراری به اتباع آمریکایی در عربستان محدود است.

در همین راستا، سفارت آمریکا در بغداد از آمریکایی ها خواست بنا به هر دلیلی به عراق سفر نکنند.

دیروز نیز، سفارت آمریکا در بیروت پس از گسترش جنگ در منطقه، اعلام کرد که سفارت واشنگتن در بیروت تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.