عمان: درخواست ما آتش‌بس و بازگشت به دیپلماسی است

الف سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:16
 وزیر خارجه عمان با اشاره به تحولات منطقه، بر آتش‌بس فوری و بازگشت به دیپلماسی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، «بدر البوسعیدی» وزیر امور خارجه عمان شامگاه سه‌شنبه در شبکه اجتماعی ایکس خطاب به مقامات جهان که با او تماس گرفته‌اند، نوشت: «خطاب به تعداد بسیار زیادی از افرادی که از چهار گوشه جهان با ما در تماس بوده‌اند؛ عمان از حمایتی که شما از تلاش‌های ما برای توقف جنگ نشان داده‌اید، قدردانی می‌کند.»

البوسعیدی در ادامه تاکید کرد: «عمان با تقویت همبستگی شما، درخواست خود را برای آتش‌بس فوری و بازگشت به دیپلماسی منطقه‌ای مسئولانه مجددا تاکید می‌کند. مسیرهای خروج از بحران موجود است. بیایید از آنها استفاده کنیم.»

آمریکا و رژیم صهیونیستی شنبه ۹ اسفند در حالی‌که مذاکرات هسته‌ای با ایران با میانجیگری عمان در حال انجام بود در یک عملیات از پیش طراحی‌شده، بخش‌هایی از ایران از جمله محل سکونت رهبر انقلاب، مراکز نظامی و شخصیت های سیاسی و نظامی کشور را مورد هدف قرار دادند.

ایران در پاسخ به این تجاوز آشکار به حملات موشکی، به سرزمین‌های اشغالی و اهداف و پایگاه های آمریکا در منطقه را آغاز کرد و روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز ساعاتی پیش از آغاز موج دوازدهم عملیات وعده صادق ۴ خبر داد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.