تماس تلفنی وزیران امور خارجه ایران و جمهوری آذربایجان

صدا و سیما سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان، شهادت رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران را در تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشورمان تسلیت گفت.

تماس تلفنی وزیران امور خارجه ایران و جمهوری آذربایجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این تماس تلفنی، وزیر امور خارجه کشورمان همتای آذربایجانی خود را از آخرین تحولات متعاقب تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ایران مطلع کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به جنایت وحشیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در حمله غیرقانونی به ایران و ترور بزدلانه رهبر معظم انقلاب و مقام‌های ارشد کشورمان، بر عزم ایران برای دفاع مقتدرانه از کیان ایران تاکید کرد.

وزیر امور خارجه هشدار داد اقدام تجاوزکارانه و تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، بدعتی بسیار خطرناک و بی‌سابقه در سطح روابط بین‌الملل است که نتیجه بی‌تفاوتی طولانی‌مدت جامعه جهانی و نهاد‌های بین‌المللی در قبال یاغی‌گری و قانون‌شکنی‌های این دو بازیگر شرور است.

وزیر امور خارجه همچنین با اشاره به کشتار کودکان و دختران ایرانی از جمله بیش از ۱۴۰ دختربچه مینابی در جریان حمله موشکی آمریکا، مسئولیت جامعه جهانی برای محکومیت قاطع تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی و آمریکا و کشتار شهروندان ایرانی را خاطرنشان کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.