معاون ترامپ: تل‌آویو یک شریک خوب است، اما این به آن معنا نیست که ما همیشه منافع همسو داشته باشیم

عصر ایران جمعه 29 خرداد 1405 - 22:01
ونس با بیان اینکه اسرائیل یک شریک خوب است، درست مثل بریتانیا یا فرانسه که شرکای خوبی هستند افزود: اما این به آن معنا نیست که ما همیشه منافع همسو داشته باشیم.

جی‌دی ونس، معاون رئیس جمهور امریکا با بیان اینکه اسرائیل، مانند بسیاری از کشورهای دیگر، تلاش می‌کند بر سیاست آمریکا تأثیر بگذارد افزود: رهبران آمریکا باید بسیار مراقب باشند که وقتی کاری را دنبال می‌کنیم، آن را به نفع آمریکا انجام دهیم، نه به نفع هیچ کشور دیگری.
 
به گزارش «انتخاب»؛ جی‌دی ونس، معاون ترامپ امروز طی اظهاراتی گفت: اسرائیل، مانند بسیاری از کشورهای دیگر، تلاش می‌کند بر سیاست آمریکا تأثیر بگذارد. من این را به عنوان یک امر مسلم می‌پذیرم.
 
وی افزود: رهبران آمریکا باید بسیار مراقب باشند که وقتی کاری را دنبال می‌کنیم، آن را به نفع آمریکا انجام دهیم، نه به نفع هیچ کشور دیگری.
 
او در ادامه بیان کرد: چارلی کرک خیلی نگران نفوذ اسرائیل در سیاست آمریکا بود در عین حال، او واقعاً از یهودستیزی بیزار بود.
 
ونس با بیان اینکه اسرائیل یک شریک خوب است، درست مثل بریتانیا یا فرانسه که شرکای خوبی هستند افزود: اما این به آن معنا نیست که ما همیشه منافع همسو داشته باشیم.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.