ابوعبیده: تلاش رژیم صهیونیستی برای جدا کردن جبهه‌ها بیهوده است

خبرآنلاین جمعه 29 خرداد 1405 - 21:00
سخنگوی نظامی گردان‌های القسام با حمایت از عملکرد حزب‌الله در مقابله با حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، تأکید کرد که تلاش برای جدا کردن جبهه‌های مقاومت به نتیجه نرسیده و تل‌آویو در دستیابی به اهداف خود ناکام مانده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان‌های شهید عزالدین القسام، در بیانیه‌ای از نیروهای حزب‌الله لبنان به دلیل «وارد کردن خسارت‌های سنگین به دشمن صهیونیستی» تقدیر کرد.

بنابر روایت ایرنا، وی اعلام کرد که مجاهدان حزب‌الله در چارچوب مقابله با تجاوز به لبنان و مردم این کشور و نیز دفاع از حاکمیت آن عمل می‌کنند و این اقدام حقی است که در قوانین مختلف به رسمیت شناخته شده است.

سخنگوی گردان‌های القسام همچنین گفت که رژیم صهیونیستی با ادامه عملیات نظامی و اقدامات خود در منطقه، در پی جبران ناکامی‌هایش در جبهه‌های مختلف است و همزمان تلاش می‌کند میان جبهه‌های مقاومت شکاف ایجاد کند.

ابوعبیده افزود که این تلاش‌ها نتیجه‌ای در پی نداشته و رژیم صهیونیستی طی بیش از دو سال و نیم گذشته، جز «ناکامی و شکست» دستاوردی کسب نکرده است.

این اظهارات در شرایطی مطرح می‌شود که در شبانه‌روز گذشته درگیری‌ها در جنوب لبنان شدت گرفته و حملات متقابل میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله ادامه دارد؛ موضوعی که نگرانی‌ها نسبت به گسترش دامنه تنش‌ها را افزایش داده است.

پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت چهار نظامی و زخمی شدن ۱۷ تن دیگر در عملیات شب گذشته حزب‌الله در جنوب لبنان اذعان کرده بود.

به همین بهانه ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز تجاوزات خود به مناطق مختلف لبنان را تشدید کرد. این حملات تا این لحظه ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.