ادعای رویترز: آغاز آتش‌بس لبنان از ساعت ۴:۳۰ عصر / مانع مذاکرات ایران و آمریکا برداشته‌شد؟

خبرآنلاین جمعه 29 خرداد 1405 - 16:41
خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع اگاه نوشت که از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران اسرائیل و حزب‌الله وارد آتش‌بس می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین، یک مقام ارشد آمریکایی به خبرگزاری رویترز گفت که اسرائیل و حزب‌الله بر سر برقراری آتش‌بسی که قرار است از ساعت ۴ بعدازظهر روز جمعه به وقت محلی (۱۶:۳۰ به وقت تهران) آغاز شود، توافق کرده‌اند.

این مقام مسئول بدون ذکر نام خود اظهار داشت: «حزب‌الله و اسرائیل در مورد آتش‌بس به توافق رسیده‌اند.»

وی همچنین افزود که میانجی‌گران ایالات متحده و قطر با کمک ایران این توافق را تدوین کرده‌اند. او در ادامه گفت: «برداشت ما این است که پس از تبادل آتش چند ساعت گذشته در امروز، اسرائیل و حزب‌الله اکنون در وضعیت آتش‌بس به سر می‌برند.»

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.