درخواست کم‌سابقه چین از اسرائیل در مورد نقض آتش‌بس

همشهری آنلاین جمعه 29 خرداد 1405 - 15:28
به گزارش شینهوا، نماینده چین در سازمان ملل از اسرائیل خواست نقض آتش‌بس غزه را متوقف کند.

به گزارش همشهری آنلاین، آناتولی نوشت: به گزارش خبرگزاری دولتی شینهوا، فو کونگ، نماینده دائم چین در سازمان ملل، از اسرائیل خواست نقض آتش‌بس در غزه را متوقف کند.

«فو» در جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد وضعیت انسانی در غزه گفت: چین با نگرانی شدید به گسترش مداوم اشغال نظامی غزه توسط اسرائیل نگاه می‌کند.

به گزارش شینهوا، چین از همه طرف‌های مربوطه، به ویژه اسرائیل، می‌خواهد که به طور کامل به توافق آتش‌بس پایبند باشند و هرگونه اقدام بی‌ملاحظه‌ای که آن را نقض می‌کند، متوقف کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.