اعتراف آمریکا به استفاده از گراک در بمباران ایران

همشهری آنلاین جمعه 29 خرداد 1405 - 15:04
یک مقام ارشد پنتاگون از استفاده ارتش آمریکا از چت‌بات گراک در جنگ با ایران خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین: به‌گفته این مقام ارشد نظامی، در عملیات‌های مداوم استفاده از هوش مصنوعی گراک که متعلق به ایلان ماسک است تأیید شده است و از آن برای شلیک بیش از 2هزار تسلیحات به 2هزار هدف دور دست و مجزا در ۹۶ ساعت استفاده شده است. گراک جزو چهار مدلی به‌حساب می‌آید که هم‌اکنون می‌توانند از کاربردهای امنیت ملی پشتیبانی کنند. این نخستین اعتراف رسمی یک مقام نظامی آمریکایی به استفاده از گراک در بمباران ایران است.

بیشتر بخوانید:

اسنپ چت بالاخره از عینک هوشمند خود رونمایی کرد

اسنپ چت از عینک هوشمند واقعیت افزوده خود رونمایی کرد. این رونمایی پس از مدت‌ها انتظار با قیمت تقریبا زید 2195دلار انجام شد. این عینک با نام«Specs» با پیش پرداخت 200دلاری به‌عنوان پیش پرداخت از پاییز در آمریکا، انگلیس و فرانسه قابل سفارش است. نکته جالب این است که قیمت این عینک در مقایسه با عینک‌های مشابه‌خود از برندهای ری‌بن و متا گران‌تر است؛ اما همچنان از عینک ویژن پرو شرکت اپل که 3500دلار قیمت دارد ارزان‌تر است. اسنپ بیش از یک دهه روی ساخت این عینک تمرکز داشته است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.