آماده باش در پایگاه‌های آمریکا در کشورهای حاشیه خلیج فارس

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 01:28
تهران - ایرنا - پایگاه اخبار بحرین از افزایش سطح آمادگی پایگاههای آمریکایی در کشورهای حاشیه خلیج فارس در پی حمله اخیر ارتش تروریستی آمریکا به مناطق جنوبی ایران خبر داد.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا، پایگاه اخبار بحرین به نقل از برخی منابع عربی افزود که بالاترین سطح هشدار در پایگاه‌های آمریکا در کویت، بحرین، امارات و قطر صادر شد.

پیشتر فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکای در منطقه خاورمیانه موسوم به سنتکام اعلام کرد که آمریکا حملات علیه ایران را آغاز کرده‌ است.

به گزارش ایرنا، فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) روز سه‌شنبه به وقت محلی اعلام کرد که نیروهای آمریکایی در پاسخ به سرنگونی یک هلیکوپتر آپاچی ارتش ایالات متحده که دیروز رخ داد، ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا، به دستور فرمانده کل قوا، دونالد ترامپ، حملات دفاعی از خود علیه ایران را آغاز کردند.

فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی در منطقه مدعی شد که «این ماموریت (تجاوز) ، پاسخی متناسب به «تجاوز ناموجه» ایران است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.