وزارت خارجه قطر یکشنبه شب با صدور بیانیه ای، تداوم تجاوزات رژیم اشغالگر به لبنان و همچنین گسترش دامنه نفوذ رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور را محکوم کرد.
وزارت خارجه قطر در بیانیه ای، ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و گسترش دامنه نفوذ زمینی در جنوب این کشور را محکوم کرد.
به گزارش ایسنا، وزارت خارجه قطر یکشنبه شب با صدور بیانیه ای، تداوم تجاوزات رژیم اشغالگر به لبنان و همچنین گسترش دامنه نفوذ رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور را محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است: ما از جامعه جهانی می خواهیم که مسوولیت هایش در قبال الزام اسراییل به توقف تجاوزات مکرر در لبنان را بر عهده بگیرد.
وزارتخانه یادشده اضافه کرد: دوحه به مواضع ثابت خود در قبال لبنان، وحدت، حاکمیت و حفظ تمامیت ارضی این کشور پایبند است.
امروز نبیه بری رئیس پارلمان لبنان که ریاست جنبش أمل (متحد حزب الله) را برعهده دارد، در واکنش به اظهارات برخی درباره پایبندی به آتشبس، گفت: بنده شخصا حاضرم پایبندی کامل، فوری و فراگیر مقاومت به آتشبس را تضمین کنم.
او ادامه داد: سؤال این است، چه کسی میخواهد اسرائیل را ملزم به توقف حملات دریایی، هوایی و زمینی و توقف نابودی روستا و خانههای لبنانی ها کند؟
حزب الله بعد از ناتوانی دولت لبنان در توقف حملات و نقض مکرر آتشبس از سوی رژیم صیونیستی، حملات تلافیجویانه خود را شروع کرد و طی آن، توانست در داخل جنوب لبنان و حتی شمال فلسطین اشغالی، به تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست و تجهیزات نظامی آنها صدمه وارد کند. در مقابل رژیم صهیونیستی هم به تشدید حملات و انجام حملات بهویژه به زیرساختهای مسکونی در بیروت و صور اقدام کرد.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.