سی‌ان‌ان: اسرائیل نگران توافق بد آمریکا با ایران است

مشرق نیوز چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 07:43
مقام‌های صهیونیست به شبکه «سی‌ان‌ان» گفتند که تل‌آویو نگران است آمریکا بدون رسیدگی به مسائل مد نظر این رژیم، به توافقی با ایران تن دهد.

به گزارش مشرق؛ شبکه «سی‌ان‌ان» شامگاه سه‌شنبه از نگرانی تل‌آویو نسبت به احتمال توافق بد آمریکا با جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

مقام‌های صهیونیست به سی‌ان‌ان گفتند که تل‌آویو نگران است آمریکا بدون رسیدگی به مسائل مهم، به توافقی با ایران تن دهد.

این منابع که نامشان فاش نشد، ادعا کردند که اگر این توافق برنامه غنی‌سازی اورانیوم ایران را بدون تغییر باقی بگذارد و به گروه‌های منطقه‌ای حامی تهران نپردازد، رژیم صهیونیستی جنگ علیه ایران را ناتمام خواهند دانست.

سی‌ان‌ان در ادامه گزارش داد که اسرائیل از اینکه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از مذاکرات خسته شود و هرگونه توافقی را با امتیازدهی در آخرین لحظه انجام دهد، هراس دارد.

یکی از این منابع گفت: «یک ترس واقعی وجود دارد که ترامپ به یک توافق بد (با ایران) دست یابد. اسرائیل با تمام توان خود سعی دارد بر این امر تأثیر بگذارد».

این شبکه به نقل از یک مقام صهیونیست گفت که تل‌آویو می‌داند مسائل مربوط به موشک‌ها و متحدان منطقه‌ای ایران «احتمالاً از دستور کار خارج» هستند، زیرا به نظر نمی‌رسد در پیش‌نویس‌های اولیه توافق بین کشورها گنجانده شده باشند.

منبع دیگری به سی‌ان‌ان خبر داد که آمریکا و اسرائیل همچنان «طرح‌های نظامی بالقوه» علیه ایران، از جمله حمله به تأسیسات و زیرساخت‌های انرژی و همچنین ترورهای هدفمند سران ایران را در صورت شکست مذاکرات بین کشورها، مد نظر دارند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.