وزیر جنگ آمریکا: آتش‌بس برقرار است

پارسینه سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 18:06
وزیر جنگ آمریکا از ادامه برقراری آتش بس میان ایران و آمریکا خبر داد.

به گزارش پارسینه به نقل از ایرنا، پیت هگست با بیان اینکه توافق آتش‌بس با ایران همچنان برقرار است، ادعا کرد: نحوه حل‌وفصل پرونده ایران بر اساس شروط ما و شروط رئیس‌جمهور ترامپ خواهد بود.

ما به اندازه کافی مهمات و توانمندی لازم برای تحقق اهدافمان در ایران در اختیار داریم. وزارت جنگ کاملاً آماده و مهیای اقدام علیه ایران در صورت لزوم است.

هر زمان که رئیس‌جمهور ترامپ بخواهد، می‌توانیم پروژه آزادی را از سر بگیریم.

ایرانی‌ها می‌دانند که ما پیروز شده‌ایم و به همین دلیل تمایل دارند پای میز مذاکره بنشینند.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.