بازگرداندن اولین نفتکش غیرایرانی از محاصره آمریکا

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 17:30
نفتکش حامل نفت عراق به دلیل اینکه با اجازه ایران از تنگه هرمز عبور کرده بود، توسط نیروی دریایی آمریکا بازگردانده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «منچ‌اوسینت» امروز سه شنبه با انتشار پیامی در رسانه اجتماعی ایکس نوشت: یادآوری: اگر اقتصاد جهانی در حال سقوط است، تقصیر ایران نیست، بلکه تقصیر آمریکاست. نفتکش یونانی «AGIOS FANOURIOS» که نفت خام عراق را حمل می‌ کرد، توسط نیروی دریایی آمریکا مجبور به بازگشت شد.

حساب کاربری ردیابی ترددهای دریایی مذکور در این خصوص اضافه کرد: چرا (این رویداد رخ داد)؟ صرفاً به این دلیل که از تنگه هرمز تحت کنترل ایران عبور کرده بود.


بازگرداندن اولین نفتکش غیرایرانی از محاصره آمریکا

این در حالیست که آمریکا در تلاش است ادعا کند که به دلیل کنترل تنگه هرمز از سوی ایران، اقتصاد جهان درحال فروپاشی‌ است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.