انفجار بمب در پاکستان با ۲۵ کشته و زخمی

مشرق نیوز سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 12:34
انفجار یک بمب در ایالت خیبرپختونخوا واقع در شمال غرب پاکستان دست کم ۷ کشته و ۱۸ زخمی برجای گذاشت.‌

به گزارش مشرق، وزیر کشور پاکستان با محکومیت این حادثه تروریستی اعلام کرد که دستگاه های امنیتی تا آخرین نفر از عوامل این حمله بزدلانه را تعقیب و آنان را مجازات خواهند کرد.

انفجار امروز تنها در کمتر از ۴۸ ساعت پس از بمب‌گذاری مرگبار در یک مرکز پلیس در ایالت خیبرپختونخوا رخ می دهد که طی آن ۱۵ پلیس پاکستان کشته شدند.

در انفجار امروز که در بازاری در شهر لکی مروت رخ داد، ۷ نفر از جمله دو مامور راهنمایی و رانندگی کشته و ۱۸ نفر دیگر زخمی شدند.

منابع خبری پاکستان گزارش دادند که بیمارستان در شهر لکی مروت به حالت آماده باش درآمده و با توجه به وخامت حال برخی از زخمی‌ها احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.