پیام سخنگوی دولت: اینترنت حق شهروندی است و اختلالات زودگذرند

پارسینه سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 11:37
سخنگوی دولت گفت: پس از دور شدن سایه جنگ از کشور، وضعیت به حالت عادی بازمی‌گردد. اینترنت پرو برای کسب‌وکارهاست و وضعیت فعلی هم موقتی است.

به گزارش پارسینه به نقل از

ایسنا، فاطمه مهاجرانی در جریان نشست خبری هفتگی در پاسخ به پرسش‌های نمایندگان رسانه‌ها درباره راه‌اندازی اینترنت پرو و مخالفت دولت با آن، تصریح کرد: نگاه دولت بر مخالفت با هرگونه تبعیض است و برخورداری از اینترنت را حق همه مردم می‌داند. رئیس‌جمهوری پیگیر حقوق مردم است. هدف اینترنت پرو این بود که کسب‌وکارها دسترسی به اینترنت داشته باشند و بعد از برگشتن وضعیت به حالت عادی، این موضوع نیز برطرف می‌شود.

وی یادآور شد: هرجا تخلفاتی در این زمینه صورت بگیرد، نهادهای ناظر هستند و این موضوع را پیگیری می‌کنند.

مهاجرانی افزود: پس از دور شدن سایه جنگ از کشور، وضعیت به حالت عادی بازمی‌گردد. اینترنت پرو برای کسب‌وکارهاست و وضعیت فعلی هم موقتی است.

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه لایحه جدید محاسبه حقوق بازنشستگی چقدر با عدالت همخوانی دارد و تغییر نوع محاسبه حق بیمه بر چه اساس انجام شده است، تأکید کرد: دولت همانطور که بارها اعلام کرده عدالت‌محوری را به‌عنوان رویکرد اصلی خود به‌رسمیت می‌شناسد و همیشه قدردان زحمات بازنشستگان عزیز است. می‌دانیم کسانی که ۳۰ سال کار کرده‌اند یقیناً امروز نباید دغدغه‌ دیگری جز لذت‌بردن از فرصت بازنشستگی خود داشته باشند.

مهاجرانی افزود: در همین راستا موضوعات در حال بررسی است و طبیعتاً همه آن چیزهای که شدنی باشد و توان تحقق داشته باشه انجام خواهد شد.

ادامه دارد ...

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.