تجهیز امارات به گنبد آهنین؛ افشاگری جدید مقام آمریکایی

همشهری آنلاین سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 09:08
یک مفام آمریکایی فاش کرد که اسرائیل سامانه موسوم به گنبد آهنین را در امارات مستقر کرده است.

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از تسنیم، روزنامه «یسرائیل هیوم» به نقل از سفیر آمریکا در سازمان ملل گزارش داد: «تل‌آویو» امارات متحده عربی را به سامانه پدافندی «گنبد آهنین» مجهز کرده است.

«مایک والتز» سفیر آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد: همکاری‌های امنیتی میان «اسرائیل» و کشورهایی در «خاورمیانه» و در راس آن‌ها امارات، تعمیق یافته است.

پیش از این هم وبسایت آکسیوس به نقل از دو مقام اسرائیلی و یک‌ مقام آمریکایی گزارش داده بود که اسرائیل در اوایل جنگ جاری با ایران، یک سامانه دفاع هوایی موسوم به گنبد آهنین را به همراه نیروهایی برای کار با آن به امارات فرستاد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.