دیدار معاون ترامپ و وزیر خارجه قطر در کاخ سفید با محوریت ایران

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 20:07
رسانه‌ها از دیدار «جی دی ونس» و «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» در کاخ سفید و رایزنی درباره تحولات مربوط به آتش‌بس و مذاکرات ایران و آمریکا خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، «جی دی ونس» معاون رئیس جمهور آمریکا امروز جمعه در کاخ سفید با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست وزیر و وزیر امور خارجه دیدار کرده است.

بر اساس این گزارش، منابع آگاه گفته اند که محور اصلی دیار و گفتگوهای ونس و آل ثانی، مذاکرات ایران و آمریکا و آتش‌بس در منطقه بوده است.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این دیدار منتشر نشده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی در واکنش به این دیدار و به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی مدعی شدند که قطری‌ها کانال ارتباطی کلیدی بین آمریکا و ایران در مذاکرات مربوط به توافق برای پایان دادن به جنگ هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.