رایزنی هیئت ایران با وزیر خارجه عمان در بدو ورود به مسقط

خبرآنلاین سه شنبه 02 تیر 1405 - 01:32
هیات ایرانی‌ در بدو ورود به مسقط در با وزیر خارجه عمان رایزنی کردند که محور گفت‌وگوها، تثبیت ترتیبات ایرانی در مدیریت تنگه هرمز بود.

به گزارش خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف رییس هیئت مذاکره کننده ایران به همراه سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در بدو ورود به مسقط با بدر بوسعیدی وزیر امور خارجه عمان و هیئت همراه درباره همکاری‌های دوجانبه و همچنین تثبیت ترتیبات ایرانی در مدیریت تنگه هرمز گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، هیئت مذاکره کننده "میناب ۱۶۸" پس از مذاکرات سوییس به مسقط پایتخت عمان سفر کرده و در بدو ورود به فرودگاه این شهر مورد استقبال بدر بوسعیدی قرار گرفت.

ارتقای همکاری‌های دوجانبه و مذاکره درخصوص ترتیبات ایرانی مدیریت تنگه هرمز، محور نشست های مسقط خواهد بود.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.