کنایه سنگین خبرنگار صهیونیست به آمریکایی‌ها

مشرق نیوز دوشنبه 01 تیر 1405 - 17:19
مذاکرات غیر مستقیم آمریکا و ایران بر سر پایان جنگ در لبنان بدون حضور نماینده‌ای از سوی این رژیم، منجر به تشدید خشم و انتقاد صهیونیست‌ها نسبت به تفاهم ایران و آمریکا شده است.

سرویس‌ جهان مشرق - یکی از مسائلی که صهیونیست‌ها را به شدت در رابطه با تفاهم میان ایران و آمریکا عصبانی کرده است، تصمیم‌گیری در رابطه با مسائل مربوط به این رژیم در گفتگوهای غیر مستقیم میان ایران و آمریکا،‌ بدون در نظر گرفتن خواسته‌های تل‌آویو است.

صهیونیست‌ها مدعی هستند که دولت آمریکا بخاطر منافع خود و خروج هرچه زودتر از درگیری و تنش در منطقه، حاضر شده‌ است تا بر سر برخی از مسائل مرتبط با این رژیم، خصوصا جنگ لبنان، با ایران در مذاکرات غیر مستقیم جاری، گفتگو کند.

در همین رابطه، تامیر موراگ، کارشناس و تحلیلگر سیاسی رژیم صهیونیستی در توییتی کنایه آمیز علیه آمریکا در صحفه ایکس خود نوشت:

اینکه ایران، آمریکا، قطر، پاکستان و لبنان با مشارکت یکدیگر و بدون حضور اسرائیل، در حال تدوین سازوکاری جدید به منظور جلوگیری ازوقوع جنگ در جنوب لبنان هستند، دقیقا مثل این است که برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر به آمریکا، اسرائیل، مکزیک، کارتل مواد مخدر سینالوآ و کارتل موادر مخدر خالیسکو، بشینند و یک سازوکار تدوین کنند، آن‌هم بدون حضور خوده آمریکایی‌ها. اسرائیل باید دقیقاً همانگونه با این سازوکار برخورد کند که آمریکا برخورد می‌کرد.

کنایه سنگین خبرنگار صهیونیست به آمریکایی‌ها

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.