وزیر خارجه عمان گفتگوهایش با هیئت ایرانی را «سازنده» توصیف کرد

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 02 تیر 1405 - 01:10
وزیر خارجه عمان گفتگوهایش با هیئت ایرانی که به این کشور سفر کرده را سازنده توصیف کرد.

 گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  سید بدر بن حمد البوسعیدی، وزیر امور خارجه عمان گفت‌وگوهای خود با هیئت ایران به ریاست محمد باقر قالیباف رئیس مجلس اسلامی ایران به عمان را سازنده توصیف کرد و گفت: در دیدار با قالیباف و عراقچی، گفتگوهای سازنده‌ای درباره تفاهم‌نامه، به‌ویژه در خصوص «تنگه هرمز» داشتیم.

 وزیر خارجه عمان تاکید کرد: بر پایبندی خود به حقوق بین‌الملل و تضمین عبور ایمن کشتی‌ها، تأکید کردیم.

سید بدر بن حمد البوسعیدی، وزیر امور خارجه عمان، از محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران، و هیئت همراه وی استقبال کرد.

در این دیدار، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت.

این دیدار در چارچوب سفر رسمی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به سلطنت عمان انجام شد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.