انفجار مواد محترقه در کرمانشاه سه مصدوم به جای گذاشت

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1399 - 15:42
کرمانشاه- رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: انفجار مواد محترقه در شهرک بهداری کرمانشاه سه مصدوم به جای گذاشت.

آتش‌پاد غلامرضا رضایی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز ساعت ۱۴:۰۶ یک مورد انفجار منزل مسکونی در شهرک بهداری کرمانشاه به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گزارش شد.

وی افزود: پس از حضور یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی به همراه پرسنل در محل، ایمنی محل وقوع انفجار تأمین شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در این انفجار سه کودک بین هشت تا ۱۰ ساله مصدوم شدند.

به گفته وی هر سه کودک برای انتقال به بیمارستان و دریافت خدمات درمانی به اورژانس تحویل داده شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.