۱۳ مصدوم زمین لرزه ۴.۵ ریشتری سی سخت به مراکز درمانی منتقل شدند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 06 اسفند 1399 - 14:34
یاسوج- سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد از انتقال ۱۳ مصدوم زمین لرزه ۴.۲ ریشتری شهر سی سخت به مراکز درمانی خبر داد.

جهانبخش وحدت نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم‌های امدادی اورژانس در منطقه به شکل آماده‌باش حضور داشته و تاکنون ۱۳ مصدوم گزارش شده است.

وحدت نژاد با بیان اینکه ۱۲ مصدوم به مرکز درمانی سی سخت و یک مصدوم از طریق کد امدادی به شهر یاسوج منتقل شده است، بیان کرد: هفت مصدوم بر اثر آسیب و پنج مصدوم بر اثر استرس ناشی از زمین لرزه به مرکز درمانی سی سخت منتقل شدند.

وحدت نژاد اظهار کرد: در حال حاضر اتوبوس آمبولانس با همراهی سه آمبولانس در منطقه حضور دارند.

وی با بیان اینکه ارزیابی منطقه در دست اقدام است، تصریح کرد: استرس ناشی از زمین لرزه نیز از موارد بروز مصدومیت‌ها و مشکلات برای افراد در زمین لرزه است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.