کارخانه شیر لبن ناب عنبرآباد به‌زودی وارد چرخه تولید می‌شود

خبرآنلاین سه شنبه 02 تیر 1405 - 11:31
با پیگیری مسئولان شهرستان عنبرآباد و حمایت بانک سپه، روند احیای کارخانه شیر «لبن ناب» سرعت گرفته و این واحد تولیدی به‌زودی به چرخه تولید بازمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صبح امروز جمعی از مسئولان از مراحل آماده‌سازی و راه‌اندازی مجدد این کارخانه بازدید کردند و آخرین وضعیت نصب تجهیزات و خطوط تولید را بررسی کردند.

همت بلوچی فرماندار عنبرآباد در حاشیه این بازدید گفت: با همکاری نماینده مردم، دستگاه‌های اجرایی و بانک سپه، موانع اصلی این واحد تولیدی برطرف شده و مسیر بازگشت آن به تولید هموار شده است.

وی اظهار کرد: بانک سپه با اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات (۱۵ میلیارد تومان برای تجهیزات و ۱۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش)، نقش مهمی در تأمین مالی این پروژه داشته است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.