۲ کودک به علت گازگرفتگی در لنجان مسموم شدند

خبرگزاری مهر شنبه 02 اسفند 1399 - 20:26
اصفهان – سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مسمومیت دو کودک لنجانی بر اثر گازگرفتگی خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ویژه گازگرفتگی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۷ و ۱۹ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه در لنجان – منطقه ورنامخواست گزارش شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه برای امدادرسانی به این حادثه یک کد اورژانس اعزام شده است، افزود: دو کودک مسموم شده در این حادثه به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

انفجار گاز در مغازه‌ای در بیسجون

وی همچنین به حادثه انفجار مغازه به دنبال نشت و تجمع گاز اشاره کرد و گفت: این حادثه ساعت ۱۹ و ۲۷ دقیقه لنجان، شهر زاینده رود، محله بیسجون اتفاق افتاده است.

عابدی با بیان اینکه برای امدادرسانی به این حادثه یک کد اورژانس اعزام شده است، ادامه داد: یک نفر در این حادثه آسیب دید که به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.