واژگونی تانکر سوخت در مراوه تپه

خبرگزاری مهر سه شنبه 28 بهمن 1399 - 13:46
مراوه تپه- رئیس دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر در مراوه تپه از واژگونی تانکر سوخت در این شهرستان خبرداد.

اویس ممشلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ساعت ۱۱ و ۳۶ دقیقه ظهر سه شنبه، واژگونی تریلی سوخت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان گلستان اعلام شد.

وی افزود: این حادثه در نزدیکی روستای چنارلی شهرستان مراوه تپه اتفاق افتاد و با توجه به حساس بودن موضوع سه تیم از پایگاه چاتال و پایگاه مرکزی مراوه تپه به محل حادثه اعزام شدند.

ممشلی بیان کرد: تانکر حامل سوخت بنزین، نشتی داشته و هم اکنون دستگاه های آتش‌نشانی، راهداری، اورژانس، پلیس راه و نیروی انتظامی در محل حضور دارند و مسیر از دو طرف بسته شده است.

وی بیان کرد: این حادثه یک مصدوم داشته که به صورت سرپایی مداوا شد.

طبق گفته رئیس دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر در مراوه تپه عملیات پاکسازی و رفع خطر همچنان ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.