خودداری افسران لبنانی از گرفتن عکس با هیأت اسرائیلی

خبرآنلاین چهارشنبه 03 تیر 1405 - 10:11
رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در جلسه مذاکرات اسرائیل و لبنان در واشنگتن، افسران لبنانی از گرفتن عکس با هیأت اسرائیلی خودداری کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دور جدید مذاکرات دولت لبنان و رژیم صهیونیستی که روز گذشته (سه شنبه) در واشنگتن آغاز شد، با حاشیه‌هایی همراه بود.

بنابر روایت ایرنا، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که اعضای هیأت نظامی لبنان از گرفتن عکس با اعضای هیأت اسرائیلی در جلسه مذاکرات خودداری کردند.

بر اساس این گزارش، تصاویر منتشر شده از این جلسه نیز صندلی‌های خالی را در بخشی که برای هیأت لبنانی در نظر گرفته شده بود، نشان می‌دهد در حالی که همه اعضای هیأت اسرائیلی در صندلی‌های خود حاضر هستند.

دور جدید مذاکرات دولت لبنان و رژیم صهیونیستی دیروز در دو سطح سیاسی و نظامی در واشنگتن برگزار شد و آمریکا در تلاش است تا «توافق جامع صلح و امنیت» را پیش ببرد.

این مذاکرات در حالی برگزار شد که رژیم صهیونیستی با وجود اعلام آتش‌بس در لبنان به نقض تعهدات و تجاوزات خود علیه مناطقی از این کشور ادامه می‌دهد.

در همین ارتباط شب گذشته شیخ «نعیم قاسم» دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان با تأکید بر ضرورت عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد و عقب‌نشینی باید در چارچوب یک جدول زمانی انجام شود؛ اسرائیل راهی جز خروج از خاک لبنان ندارد و حفظ یک وجب از خاک لبنان تحت هیچ عنوانی ممکن نیست و بایستی تجاوزات زمینی، دریایی و هوایی متوقف و نیروهای ارتش لبنان مستقر شوند.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.