تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به خاک سوریه و ربودن یک جوان

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 03 تیر 1405 - 10:40
منابع خبری سوریه از تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به خاک این کشور و ربودن یک جوان خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع محلی سوریه امروز چهارشنبه خبر دادند که نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی متشکل از چند خودروی نظامی وارد روستای «معریه» در حومه درعا در سوریه شد.

منابع مذکور افزودند که اشغاگران اقدام به تیراندازی به سمت کشاورزان سوری کردند و یک جوان را ربودند.

این نخستین بار نیست که رژیم صهیونیستی به بخش‌هایی از خاک سوریه تجاوز می‌کند. از زمان جنگ سوریه، رژیم اسرائیل بارها این منطقه را با حملات هوایی و زمینی هدف قرار داده است.

پس از سقوط نظام بشار اسد این حملات شدت بیشتری گرفته و به یورش‌های مکرر زمینی، ایجاد ایست بازرسی و اشغال بخش‌هایی از منطقه حائل تبدیل شده است.

رژیم صهیونیستی این تجاوزات را با ادعای «امنیت مرزی» توجیه می‌کند در حالی که ناظران سیاسی آن را بخشی از سیاست این رژیم در اشغال سرزمینی کشورهای عربی ارزیابی می‌کنند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.