ترامپ به ما خیانت کرد و این وضعیت بسیار خطرناک است

همشهری آنلاین چهارشنبه 03 تیر 1405 - 07:33
محقق مرکز امنیت رژیم صهیونیستی به شکست در برابر استراتژی ویران‌کننده ایران اعتراف کرد و گفت: وضعیت اسرائیل از نظر راهبردی بسیار بد و خطرناک است؛ ایران در حال قوی‌تر شدن است!

به گزارش همشهری آنلاین، «یونی بن مناخیم»، محقق ارشد مرکز امور خارجه و امنیت اسرائیل گفت: در پی آنچه من آن را خیانت می‌نامم، وضعیت اسرائیل از نظر راهبردی بسیار بد است؛ خیانتی که ترامپ مرتکب شد و چرخش راهبردی او، بسیار خطرناک برای اسرائیل است!

«یونی بن مناخیم»، افزود: به جهان عرب نگاه کنید؛ آن‌ها هم از ترس قدرت موشک‌های ایران، دیگر جنگ نمی‌خواهند!

وی ادامه داد: اکنون درباره خروج ارتش اسرائیل از لبنان صحبت می‌شود و من از همین حالا صداهایی از حماس می‌شنوم که قرار است اسرائیل از نوار غزه هم خارج شود؛ به آنها وعده داده شده که مسیر تشکیل کشور فلسطینی هموار خواهد شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.