سازمان ملل: مواردی از نقض آتش‌بس از سوی اسرائیل در لبنان رصد شده است

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 03 تیر 1405 - 05:31
سخنگوی سازمان ملل گفت که علی‌رغم کاهش چشمگیر درگیری در جنوب لبنان، اما حملاتی از ارتش اسرائیل رصد شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل متحد، اعلام کرد که آتش‌بس در جنوب لبنان تا حد زیادی برقرار است، اما نیروهای حافظ صلح این سازمان همچنان تحرکات زمینی و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه مشاهده می‌کنند.

وی گفت نیروهای یونیفیل در یکی از موارد مشاهده کرده‌اند که نظامیان اسرائیلی ابتدا با سلاح‌های سنگین تیراندازی کرده و سپس یک تانک اسرائیلی در نزدیکی منطقه بیاضه سه گلوله شلیک کرده است.

دوجاریک همچنین از پرواز پهپادهای ارتش اسرائیل در مناطق استقرار نیروهای حافظ صلح خبر داد و گفت به نظر می‌رسد این پهپادها در حال رصد و زیر نظر گرفتن نیروهای یونیفیل بوده‌اند.

انتهای پیام

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.