آزمایش «گنبد طلایی» در آمریکا

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 03 تیر 1405 - 10:43
نخستین آزمایش سامانه دفاعی «گنبد طلایی» در آمریکا انجام شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پیت هگست، وزیر جنگ دولت تروریستی ایالات متحده اعلام کرد نخستین آزمایش سامانه دفاعی «گنبد طلایی» با موفقیت انجام شده است.

به گفته او، در این آزمایش از فناوری‌های جدید از جمله سامانه خودکار DDAD و فناوری انرژی هدایت‌شده برای رهگیری تهدیدهای شبیه‌سازی‌شده استفاده شد.

هگست در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت این آزمایش طبق برنامه انجام شده و بخشی از پروژه «گنبد طلایی برای آمریکا» به شمار می‌رود؛ طرحی که دولت دونالد ترامپ آن را برای توسعه سامانه‌های دفاعی جدید دنبال می‌کند.

 

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.